Poradte nejaky dostupny PIC - hodne i/o ale zadnej kanon

RV vicek.radek@cpost.cz
Čtvrtek Srpen 9 13:33:09 CEST 2007

Omlouvam se ale v zapalu boje jsem nenapsal kolik i/o - minimum 60
nejlepe 66 a vic neb budou moduly po 8 prvcich a dve linky potrebuji na
UART.
Pouzdro asi urcite TQFP80 nevim co jineho by jeste prichazelo do uvahy.

Co se tyka vyberu tak souhlasim, ze je dobre si vybrat par osvedcenych
typu, ale v tehlech rozmerech jsem se zatim nepohyboval a tak nevim
proto se ptam.

Momentalne potrebuji jeden maximalne dva kousky (to mohu samozrejme
vyresit pres samply) aby bylo cim osadit prototyp. Nicmene prototyp by
mel uz odpovidat tomu co tam bude ve finale - nemohu pak lovit kde to
sezenu v cr. Zatim jsem nezkoumal zda M dodrzuje rozlozeni vyvodu jako u
DIL a mohu na TQFP osadit i jiny procesor podobne sorty.

Co se tyka kolik do budoucna tak to mi nikdo nerekne dopredu - urcite to
neni zarizeni vyrabene po tisicich - poctem "moznych" instalaci bych to
prirovnal k stejne komodite jako jsou tepelna cerpadla. :-)

Radek Vicek