Poradte nejaky dostupny PIC - hodne i/o ale zadnej kanon

Michal HW michalgregor@centrum.cz
Čtvrtek Srpen 9 13:15:55 CEST 2007

Jake mnozstvi? Bereme z www.mespraha.cz
Par ks na bastleni primo od microchipu jako vzorek.

Co je to velky kanon? DIL40? TQFP80? Lepsi je pouzivat na male serie nebo bastly  jeden poradny procesor a ne pokazde premyslet co a kde koupit.
Pozor na ERRATA, nektere procesory maji neuveritelne mnozstvi chyb.

Prave premyslim o 18F86J18. Ma dva UARTy a zda se ze nema moc chyb. Doufam ze druhy den po zhotoveni DPS, nebude ERRATA plna hruznych chyb...

Skoda ze Microchip nedela radu PIC18 v PLCC. Je to male, patice se dobre paji - roztec 2,54mm.

Michal Gregor

  ----- Original Message -----
  From: RV
  To: HW-news
  Sent: Thursday, August 09, 2007 1:01 PM
  Subject: Poradte nejaky dostupny PIC - hodne i/o ale zadnej kanon

  Pred casem jsem zde resil zapinani velkeho poctu linek a nakonec to
  dopadlo na MCU s velkym poctem i/o.

  Nicmene mam trochu problemy se rozhodnout co tam dat. U Microchipu jsme
  si vybral PIC18F830, ktery se zda idealni (jen vaham zda si neudelat
  fora a nevzit neco s eeprom treba kvuli zaloze stavu). Nicmene nevim kde
  neco takoveho sehnat - radeji bych neco co lze sehnat tady u nas bez
  cekani. Bezne dostupne jsou tyhle vicenohove MCU zbytecne kanony s
  velkym mnozstvim pameti a periferii, ktere mi budou uplne nanic. Na
  jeden UART a spinani linek mi staci malo.

  Nemate nekdo tip na neco prijatelneho a dostupneho pripadne kdo vsechno
  prodava PICy zde v CR.

  --
  Radek Vicek