Fotocesta - osvit a pod.

Středa Srpen 8 18:40:50 CEST 2007

Hezký večer,

    já dělala pokusy a šlo to hezky. Deska se nejprve očistí v
kapalinách dle libosti usuší a pak se vyčistí mechanicky (šmirgl) a pak
už se s ní dělá jen opatrně. Když je hezky lesklá, tak se ofoukne
"sprejem se vzduchem" no a stříkne se fotovrstva. Vypadá příšerně, ale
to je jedno. No a pak se to nechá na rovině uschnout a do druhého dne se
stane zázrak ;-) Když se desce trošku přitopí, jde to rychleji, ale to
nemám vyzkoušené osobně. Dá se to pak osvítit i obyč halogenkou, sice
osvit trvá asi 15-20 minutek, ale nezničíte si kytičky. Další fór je v
teplotě emulze, je potřeba aby byla studená :)

					Saša K. Svobodová

          ICQ:  260 344 186