Re: Fotocesta - osvit a pod.

Vojtěch Bubník bubnikv@seznam.cz
Středa Srpen 8 11:47:57 CEST 2007

Dobrý den.

> Dalsi vec je co je lepsi kupovat nastrikane desky (jake se daji koupit)
> nebo je strikat sam (musi se to strikat odstredive jak jsem nekde
> videl?). Vim ze se nekde resila prasnost prostredi - je realne to
> nastrikat doma a treba dopect v troube? Jak se resi cisteni desky pred
> nastrikem (staci Cif a odmasteni v louhu?).

S odmaštěním nebyl problém, vzal jsem to Torem. S nerovnoměrnou tloušťkou jsem také broblém neměl.

Prašnost jsem nebyl schopen uspokojivě vyřešit. Každou desku jsem stříkal naněkolikrát a pořád byly desky samé smítko. Dělal jsem to v koupelně, kde by prachu nemělo být tolik. Možná jsem měl předtím vyluxovat, včetně stěn a stropu :-)

Těch smítek nebylo až tak moc, takže spoj šel po osvícení a vyvolání doretušovat, ale za tu pakárnu to podle mě nestojí. Dnes bych rozhodně koupil nastříkané desky.

Vojta Bubník