Exkurze do CERNu.

Petr Tošovský PetrTosHW@PTmodel.cz
Neděle Květen 21 16:37:19 CEST 2006

Nezbyva nez souhlasit. Clovek ziska alespon predstavu o tom kde
doopravdy dnesni technika je a co je ve skutecnosti mozne vyrobit.
Jeste doplnim k Tomasove popisu nasi exkurze narychlo vygenerovane album
fotek.
http://cern.ptmodel.cz
Dalsi fotky (uz ne z nasi exkurze) muzete jeste naji tady
http://www.balu.sk/gallery/work
http://www.kubes.webz.cz/album/
http://www.printed.cz/5.php?subgal=1&id=25

Tosa