Exkurze do CERNu.

Serych@panska.cz Serych@panska.cz
Neděle Květen 21 16:24:24 CEST 2006

P.S. Jak tak zpetne procitam thread jen upresnim, ze nase exkurze neni
totozna s tou threadovou. Byli jsem tam s plnym autobusem nasich studentu.

P.P.S. O cernych dirach nepremyslim, ale kazdopadne me zaujalo kdyz rikali,
ze novy colider bude produkovat castice, ktere byly naposledy ve vesmiru
videt 10^-X sekundy po velkem tresku a od te doby bude zrejme jejich prvni
repete az v CERNu.

Jakub Serych