Exkurze do CERNu.

Serych@panska.cz Serych@panska.cz
Neděle Květen 21 15:57:01 CEST 2006

Kdyz vidim tenhle subject, neda mi to nepripojit se k vlaknu, i kdyz to s
puvodni diskusi nikterak nesouvisi.

Prave jsem se totiz vratil z exkurze do CERNu a musim rict, ze i pouze v
ramci primo verejne pristupnych mist (vystava Mikrokosmos) nebo bezne exkurze
pro verejnost je tam videt spousta velmi zajimavych veci a cloveka to vede k
mnoha zamyslenim.

Samozrejme cim do vetsi hloubky ma clovek sanci se tam rozhlednout, tim je to
zajimavejsi (vrele diky Baluovi a Davidovi Belohradovi).

Kazdopadne, kdybyste nekdo treba v lete jel kolem Zenevy, i hodinka stravena
v Mikrokosmosu je velmi zajimava. Vrele doporucuji.

Jakub Serych

P.S. Pro pripadne zajemce pozice:
http://kvaleberg.com/extensions/mapsources/index.php?params=46.232771_N_6.057
404_E_region:CZ_scale:2000