OT: Zkusenosti s MP3 prehravacem...

RV vicek.radek@cpost.cz
Středa Červenec 12 10:48:56 CEST 2006

No zlepsilo se to, ale ne o moc.

> Ale je treba zduraznit, ze se tu bavime o prehravaci, ktery
> si strcite do kapsy a pojedete s nim nejspis nekde v MHD nebo
> pujdete po ulici a myslim ze tak je uplne sumafuk, jaky
> bitrate a kvalitu ta MP-troska potom ma... :-))

Ja naopak v techto prostorech neposloucham - chci to na doma do postele
(vetsina ma i tuner), na skoleni na hotel, na chalupu apod. tedy v klidu si
poslechnout na co mam chut, ale v mistech kde nemam k dispozici svoje CDcko
a zesik.

RadekCX
www: http://www.cncnet.info
e-mail: rvicek(at)quick.cz