OT: Zkusenosti s MP3 prehravacem...

Michal Grunt michal.grunt@volny.cz
Středa Červenec 12 10:54:17 CEST 2006

Zalezi co s prehravace prehravate. Pokud 'dratenou muziku', nebo mluvene
slovo tak tam je to celkem jedno, ale pokud neco vaznejsiho, tak rozdil
mezi 192kbps (i 320kbps i kdyz uz trochu mene) a CD jde poznat docela
snadno (prechody mezi tichou pasazi a vice hlasitou kde to mp3 evidentne
nezvlada - zkresleni, neni to tak vyrazne - a takovych je u vaznejsi
hudby - treba i filmove - celkem dost a kolikrat je cela skladba jenom o
tomto).