OT: Zkusenosti s MP3 prehravacem...

Dusan Dolezal duffa@inmail.cz
Středa Červenec 12 10:43:37 CEST 2006

Abych pravdu rekl tak jsem taky dlouho obhajoval tenhle nazor ze MP3ky jsou
spis Em-Pe-trosky ale ted nedavno mi to kolega vyvracel, tak jsem precetl
par clanku, recenzi, nezavislych nazoru, a i kdyz to teoreticky asi plati,
tak v praxi jsou v pripade vyssich bitratu vysledky pomerne pouzitelne a
slepe poslechove testy docela prekvapujici, trochu jsem ten nazor musel
korigovat a dat kolegovi zapravdu. Ono taky hooodne zalezi na enkoderu. Kdyz
to prozenete nejaky starym Xingem na 128kbs tak ta kvalita bude opravdu
mizerna.

Ale je treba zduraznit, ze se tu bavime o prehravaci, ktery si strcite do
kapsy a pojedete s nim nejspis nekde v MHD nebo pujdete po ulici a myslim ze
tak je uplne sumafuk, jaky bitrate a kvalitu ta MP-troska potom ma... :-))

Dusan Dolezal