Brouseni vrtaku

RV vicek.radek@cpost.cz
Pondělí Září 12 13:05:28 CEST 2005

ad - vrcholovy uhel neni pevne urcen - i ten se meni podle toho co vrtate.
Treba vrtak do gumy je rozhodne jiny nez treba do zeleza.

Spis nez po nejakych obecnych navodech zkuste pochopit co ma na co vliv a
proc se kde brousi jake plochy. Myslim (doufam), ze je to naplni nejakych
ucebnic a nebo prirucek pro obrabece kovu a pod. obory.

Muj otec i tchan jsou nastrojari s celozivotni praxi a aspon muj otec co ho
vidim tak si vzdycky vrtak nabrousi na co zrovna potrebuje. Samozrejme mame
nejake stale vrtaky treba do zeleza atd., ale pak je jeste par vrtaku od
stejneho prumeru, ktere si lze prizpusobit.

Vetsina lidi dela pri brouseni par elementarnich chyb - vrcholovy uhel, uhel
britu a hlavne nesymetricnost nabrouseni.

RadekCX