Brouseni vrtaku

Ales Prochaska prochaska@alsoft.cz
Pondělí Září 12 13:19:15 CEST 2005

Já to myslel tak, že ten vrcholový úhel pro různé materiály se dá
najít v každé příručce. V příručkách jsou i zkrácené příčné břity,
lomený výbrus a kdesi cosi, ale tu geometrii hřbetu (kuželové
podbroušení) jsem nikde nenašel (čímž neříkám, že to nikde není).
Příruček pro obráběče a vš skript mám při tom doma celý regál v
knihovně. Intuitivně vrták tak nějak vybrousím, ale když už mám doma
nástrojařskou brusku tak jsem chtěl vědět jak se to má dělat skutečně
správně :-)

Aleš Procháska