Brouseni vrtaku

Ales Filip afilip@atlas.cz
Pondělí Září 12 13:07:24 CEST 2005

Hello AZE,

Já je dám Ondráčkovi, a ten si vezme takové to světlo s lupou, a na klasické
dvoukotoučové brusce s čerstvě orovnaným kotoučem je v ruce nabrousí :-) Jenom
zezačátku byl trochu vykulený z levých vrtáků, které jsem posbíral kdesi u NC
automatů. Ty brousí o hodně hůř, protože na to není zvyklý.

Tím jsem chtěl říct, že šikovný brusič nemá problém ani s takovými malymi
vrtáčky. Tady v okolí je spousta "soukromníků", kteří se živí broušením kotoučů
do pil, nůžek, nožů, vrtáků, atd. Většinou jsou to starší pánové v důchodu,
kteří celý život strávili v nějaké nástrojárně, a když na to budou vidět, tak to
asi nabrousí také. Já sám jsem schopen nabrousit vrták od 3mm tak, že jsou oba
břity stejně dlouhé, mají stejný úhel, a jsou i podbroušené. Ale když jsem
zkoušel 1mm vrták, tak jsem se už moc nechytal. Většinou byl jeden břit delší
:-(

--

Ales Filip      ICQ:64650313
Kutna Hora    Czech Republic