386(286) a IDE disk

MK info@mcu.cz
Čtvrtek Říjen 13 11:31:15 CEST 2005

> Neviete co s tym? Nebolo treba tie cisla nejako "zmanipulovat", napr. k
> niektoremu pripocitat 1 alebo tak nieco? Jedna z 286 dosiek urcite IDE
> disky nepodporuje (len MFM), z nej uz nebude nic, ale dalsie a hlavne
> 386-tkove dosky podla mna IDE podporuju. Nastavovacky ohladom typu
> disku su uplne standardne - v ponuke je type 47, plus vsetky ostatne
> parametre nastavit idu.

Proc by nemela ta 286 umet IDE disky ???
To co se obecne zove "IDE radic" je v podstate jen oddelovac
sbernice a vyber adresy Vlastni radic kompatibilni s temi pro MFM
je integrovan v disku.

Jo stale si dobre pamatuju ten sok, kdyz mi kseftman v Rakousich
prvne vnucoval  novy disk s radicem a na tom radici se v koutku
krcilo par klasickych TTL obvodu a jinak nic.

S pozdravem
MK