OT: 386(286) a IDE disk

Jaroslav Lukesh lukesh@seznam.cz
Čtvrtek Říjen 13 18:01:59 CEST 2005

Dne čtvrtek, 13. října 2005 12:02 Miroslav Sinko <sinkomiro@rocketmail.com>
napsal(a):
> Ano, tu som tiez nasiel. Su tam aj karty radicov, ake mam (nemam uplne
> rovnake tie karty, hoci vsetky maju ten isty riadiaci obvod). No ale
> ohladom IDE sa tam nastavuje vypnut/zapnut, pripadne adresa 80H/81H.
> Poskusane vsetko - bez vysledku. No ved nevadi, nejak vela casu do toho
> investovat nemienim :-)

pokud si vzpomenete na ty casy, tak si vzpomente, jak karta jednoho vyrobce v
nejake desce jela, a v druhe nejela, nebo se chovala podivne. Taky tenkrat
pojem "znackovy" pocitac bylo, ze ma vychytane tyto mouchy. Takze neveste
hlavu, taky mam desky, ktere v 386sx nejedou (resp jedou ale divne), ale v
386 jedou. Neznamena to ze je karta blba, ono tenkrat bylo blbe vsecko, takze
kdyz to fungovalo, byla to spise nahoda. Videl jsem v dobe 486-33 signaly
sbernice na 200MHz osciloskopu, pripominaly vsecko, jen ne lichobezniky -
velmi jsem se divil, jak to vubec muze fungovat.

--

                        Jaroslav Lukesh