386(286) a IDE disk

Pavel Novotný novotny.pp@atlas.cz
Čtvrtek Říjen 13 11:40:00 CEST 2005

Kdyz není podpora v BIOSU tak je celkem bezpredmentne, co je nebo není IDE
radic :-)

Jinak dotycny HDD by mel makat u všech beznych desek i386

-----Original Message-----
From: hw-list-bounces@list.hw.cz [mailto:hw-list-bounces@list.hw.cz] On
Behalf Of MK
Sent: Thursday, October 13, 2005 11:31 AM
To: HW-news
Subject: Re: 386(286) a IDE disk

> Neviete co s tym? Nebolo treba tie cisla nejako "zmanipulovat", napr.
> k niektoremu pripocitat 1 alebo tak nieco? Jedna z 286 dosiek urcite
> IDE disky nepodporuje (len MFM), z nej uz nebude nic, ale dalsie a
> hlavne 386-tkove dosky podla mna IDE podporuju. Nastavovacky ohladom
> typu disku su uplne standardne - v ponuke je type 47, plus vsetky
> ostatne parametre nastavit idu.

Proc by nemela ta 286 umet IDE disky ???
To co se obecne zove "IDE radic" je v podstate jen oddelovac sbernice a
vyber adresy Vlastni radic kompatibilni s temi pro MFM je integrovan v
disku.

Jo stale si dobre pamatuju ten sok, kdyz mi kseftman v Rakousich prvne
vnucoval  novy disk s radicem a na tom radici se v koutku krcilo par
klasickych TTL obvodu a jinak nic.

S pozdravem
MK