USB disk - prepis adresare

Jiri Drozd jirkonf@seznam.cz
Sobota Listopad 26 19:07:35 CET 2005

   Zdravim,
jako prvni bych zkusil partitoin magic. Diskovym nastrojum z windows moc
neverim. Napriklad jsem vedel ze na jednom disku (failesystem NTFS) JSOU
nejake chyby (defragmentacni program kricel ze nebude defragmentovat
dokud je neodstranim), dal sem klasicky ve winXP kontrolu disku a tam mi
to psalo ze je vsechno OK. Pak sem pouzil nejaky jiny programek (ktery
to si uz nepamatuju, mozna norton utilities, nebo sem to dal
zkontrolovat v partition magicu) a ten chyby nasel a opravil.
   Dal me napada ze sem k USB flashdisku (klasicka klicenka) dostal CD a
na nem krom driveru pro win9x byl i specialni programek na formatovani -
zkuste kouknout, jestli k tomu mate nejake CD treba tam taky neco
takoveho najdete.

Hodne zdaru - Jiri Drozd