USB disk - prepis adresare

Jiří Sloupenský jsloupensky@ktuo.cz
Sobota Listopad 26 20:32:15 CET 2005

Když já se na ten disk vubec nedostanu. Vypada to,  že W XP najdou jen
ten USB driver, ale vlastní disk
uz ne. Kdyz pustim treba Total Comander, tak tam v nabidce ten disk je
jako e: , ale kdyz na nej kliknu,
program se zablokuje a musi se shodit. To same pruzkumnik i sprava disku
dle rady p. Zahradnika.
Zkousel jsem to i odinstalovat a znovu pridat HW, ale je to stejne.
Tabulka sektoru musi byt totalne znicena.
Jeste jsem  nikdy nic  takoveho nevidel.  Zkusim to v pondeli v praci
nechat pripojit primo k pocitaci
bez USB, pokud to pujde a pak to asi zahodim.
Diky vsem  za rady.  To pripojeni primo k pocitaci by me nenapadlo.
Zdravi      J. Sloupensky