USB disk - prepis adresare

Aleš Chlubný ales.chlubny@seznam.cz
Sobota Listopad 26 17:05:27 CET 2005

Pokud je v tom normalni ATA disk, zkusil bych ho vyndat a pripojit do PC
primo, neb nektere levnejsi USB-ATA bazmeky maji s operacemi jako
formatovani a pod. problemy. Taky muzete zkusit pouzit nastroj chkdsk - v
prikazove radce napiste "chkdsk x: /f" (x je pismeno toho disku).

S pozdravem,
Ales Chlubny