mozne potiaze pri pouziti ethernet/RS232

jaroslav.buchta buchta@compelson.cz
Úterý Listopad 22 19:40:13 CET 2005

Ja ten GNOME zkousel, chodil dobre, akorat nevim jak je to s adresama? Kdyz
do netu na druhem konci pripojim GNOME, da se naadresovat treba
xxx.yyy.zzz.com ? Predpokladam, ze asi jo, pak by to nemel byt problem. Jen
je potreba pocitat s vetsim zpozdenim nez na 2m kabelu. A nepouzival jsem
simulaci COM ale primo pristup pres socket - tim padem nepotrebujete ani
dalsi modul na pocitaci. Neni to slozite.

-----Original Message-----
From: hw-list-bounces@list.hw.cz [mailto:hw-list-bounces@list.hw.cz]On
Behalf Of Jan Waclawek
Sent: Tuesday, November 22, 2005 6:14 PM
To: HW-news
Subject: Re: mozne potiaze pri pouziti ethernet/RS232

Pavel Poucha wrote:
> Nejlépe je vše vyzkoušet - půjčit si převodník, zapojit ho, a pak zavolat
> výrobci, který pomůže s nastavením. Tohle bývá nejjistější cesta. Mohu
> nabídnout k zapůjčení náš GNOME (
> http://www.papouch.com/shop/scripts/_detail.asp?katcislo=0175 )

Suhlasim a dakujem; avsak momentalne mi je viacmenej nanic resp. nemam
prilis cas a chut sa nieco ucit. Na druhej strane by ma jeho funkcia
zaujimala, takze si myslim, ze poucnejsie by bolo umiestnit tento geret
niekde na "nejaky internet" (podla moznosti co najzapeklitejsi) tak, ze
by som sa s nim pokusil porozpravat z tohoto kompu.

To plati aj o ostatnych geretoch podobneho urcenia, keby mi chcel aj
niekto iny nieco ukazat :-)

wek