mozne potiaze pri pouziti ethernet/RS232

Pavel_t pavel_t@centrum.cz
Středa Listopad 23 12:13:28 CET 2005

> Ja ten GNOME zkousel, chodil dobre, akorat nevim jak je to s adresama? Kdyz
> do netu na druhem konci pripojim GNOME, da se naadresovat treba
> xxx.yyy.zzz.com ? Predpokladam, ze asi jo, pak by to nemel byt problem. Jen

Cituji odpoved od kolegy:
"
Co se tyce adresovani. Bud musi mit GNOME verejnou IP a pak je mozne
pristupovat primo na GNOME s touto adr, nebo nema-li verejnou
adresu vnitrni site, je potreba na routeru udelat preklad adres.
"

Pokud chcete mit pristup k nemu jako www. xyz. cz /gnome musite si na
prislusnem routeru kam je nasmerovano xyz.cz nastavit dalsi smerovani na
Gnome a prislusne porty. Samozrejme musite si take osetrit zabezpeceni.

S pozdravem

Pavel Tatar
Papouch s.r.o. - www.papouch.com
tel/fax +420 267 314 268 - 9