mozne potiaze pri pouziti ethernet/RS232

Jan Waclawek wek@evona.sk
Úterý Listopad 22 18:13:48 CET 2005

Pavel Poucha wrote:
> Nejlépe je vše vyzkoušet - půjčit si převodník, zapojit ho, a pak zavolat
> výrobci, který pomůže s nastavením. Tohle bývá nejjistější cesta. Mohu
> nabídnout k zapůjčení náš GNOME (
> http://www.papouch.com/shop/scripts/_detail.asp?katcislo=0175 )

Suhlasim a dakujem; avsak momentalne mi je viacmenej nanic resp. nemam
prilis cas a chut sa nieco ucit. Na druhej strane by ma jeho funkcia
zaujimala, takze si myslim, ze poucnejsie by bolo umiestnit tento geret
niekde na "nejaky internet" (podla moznosti co najzapeklitejsi) tak, ze
by som sa s nim pokusil porozpravat z tohoto kompu.

To plati aj o ostatnych geretoch podobneho urcenia, keby mi chcel aj
niekto iny nieco ukazat :-)

wek