Takhle vypada globalizacni demence...

Jirka zaloha@volny.cz
Pondělí Květen 30 21:06:33 CEST 2005

David Belohrad napsal(a):
> No, ne ze bych to nepochopil. Jen jsem se tak trochu pousmal nad
> naivitou 8)

Naivitou???

Jestli jsem tomu dobre rozumel, tak Vy sice vite o tom, ze
> ta informace je k dispozici v datasheetech
> (jenom tak namatkou jsem si nasel na onsemi:
> http://www.onsemi.com/pub/Collateral/BC846ALT1-D.PDF, strana 5) - sice
> rozhazene, ale nejak ano - ale Vam v podstate vadi to, ze to neni
> nasackovane
> do jednoho souboru, nejlepe tak vsechny markcody od vsech vyrobcu.

Ale prd. Pouze normalne dostupne vyrobky daneho vyrobce, moc jste toho
nepochopil, asi jsem to nenapsal dost uderne...

> A na zaver bych si dovolil par svesticek:
> http://www.marsport.demon.co.uk/smd/mainframe.htm

Pane Belohrade, zabyvam se dlouha leta profesionalne servisem (na
soucastkove urovni), i kdyz nepouzivam v podpisu titul "servisni
expert". Tento link (kdyz pouziju nadsazku) znam mozna ze vsech
ucastniku teto konference nejdele....  Znam - budete se divit - i
nekolik dalsich, ktere jsou jeste rozsahlejsi (jeden v *.djvu jsem dal
tusim k dobru i prave sem). Vsechny dostupne i mene dostupne informace
tohoto typu mam ulozene i lokalne. Nicmene, pokud jste si vsiml, tak se
jedna o vicemene soukromou a bezplatnou aktivitu nadsencu, coz je u
kompilace napric vyrobci pochopitelne. Na druhou stranu to nijak
neomlouva ani nesnizuje (ba prave naopak) ignoranci a aroganci OnSemi a
podobnych globsonu, kteri jsou za vyrobu a souvisejici podporu placeni
(maji z toho zisk).

Priznam se, ze v podobnych pripadech zacinam malinko chapat nejruznejsi
narizeni EU, jakkoliv je mi tato organizace a jeji metody vicemene hodne
proti srsti. Ono jde totiz zrejme o to, ze v pripade globsonu jaxi trh
jakozto korektor jejich chovani casto selhava a musi tedy nastoupit
jinej kartac...

--
Jirka