Takhle vypada globalizacni demence...

MK info@mcu.cz
Pondělí Květen 30 21:47:47 CEST 2005

> Pane Belohrade, zabyvam se dlouha leta profesionalne servisem (na
> soucastkove urovni), i kdyz nepouzivam v podpisu titul "servisni
> expert". Tento link (kdyz pouziju nadsazku) znam mozna ze vsech
> ucastniku teto konference nejdele....  Znam - budete se divit - i
> nekolik dalsich, ktere jsou jeste rozsahlejsi (jeden v *.djvu jsem dal
> tusim k dobru i prave sem). Vsechny dostupne i mene dostupne informace
> tohoto typu mam ulozene i lokalne. Nicmene, pokud jste si vsiml, tak se
> jedna o vicemene soukromou a bezplatnou aktivitu nadsencu, coz je u
> [...]

Jirko promin, ale neskutecne zvanis :(
My prece vsichni vime, ze jediny kdo tu vsechno zna a vi jsi Ty.
Vsichni vecer ulehame s myslenkou na to jak se Ti zavdecit aby jsi
nas nahodou neochudil o nekterou ze svych myslenkovych perel,
rad ci odkazu

Prave Ti nadsenci, kteri investuji svuj cas do aktivit, ktere Ti pomahaji
vydelavat, si zasluhuji obdiv a uctu. Ne zvanilove, kteri si informace drzi
doma pod poklickou a maji panickou hruzu z toho, ze by se k nim nekdo
mohl dostat. Nejak nechapu Tvuj permanentni strach o korytko

S pozdravem
MK

PS: Mozna si jeste vzpomenes na nasi debatu ohledne servisnich manualu.