Takhle vypada globalizacni demence...

David Belohrad david.belohrad@cern.ch
Pondělí Květen 30 22:35:18 CEST 2005

No, ne ze bych to nepochopil. Jen jsem se tak trochu pousmal nad
naivitou 8) Jestli jsem tomu dobre rozumel, tak Vy sice vite o tom, ze
ta informace je k dispozici v datasheetech
(jenom tak namatkou jsem si nasel na onsemi:
http://www.onsemi.com/pub/Collateral/BC846ALT1-D.PDF, strana 5) - sice
rozhazene, ale nejak ano - ale Vam v podstate vadi to, ze to neni
nasackovane
do jednoho souboru, nejlepe tak vsechny markcody od vsech vyrobcu. A pak
se jeste podivujete nad tim, ze Vam vyrobce taktne naznacil, ze Vam tu
informaci v tom formatu ktery byste chtel proste neposkytne. Mimochodem
- z vyse uvedeneho datasheetu vyplyva, ze vyrobce svou moralni povinnost
splnil.
Samozrejme chapu Vase rozhorceni, nicmene tohle me zrovna poburuje
mnohem mene, nez vyplnovani formularu z USA o tom zdali to ci ono nechci
pouzit na vyrobu atomove bomby. Je az neskutecne co si ti 'demokrati'
odvazi zadat za informace. Nejak pozapomeli na presumpci neviny ... se
mi zda.

A na zaver bych si dovolil par svesticek:
http://www.marsport.demon.co.uk/smd/mainframe.htm