novy podnet k valce (konfera x GME)

Rt jr@siliconbrain.biz
Sobota Březen 12 14:37:18 CET 2005

> Jsem sice z Prahy, ale taky mam obcas militantni napady - treba kdyz
> prodavaci v GM po triceti minutach ve fronte (tj. pet lidi prede mnou) dam
> citelne napsany papirek, kde je seznam deseti polozek vcetne poctu
> pozadovanych kusu a jejich katalogovych cisel, on obejde regaly, nasype si
> to do misticky, vrati se ke kase, namarkuje, ja zaplatim a az doma zjistim,
> ze dve polozky ze seznamu bez jedineho slova nebo jakehokoli upozorneni
> proste vynechal...

Tedy, zarazi mne vase diametralne odlisne zkusenosti. V maloobchode GM
nakupuji v prumeru 2x tydne za priblizne 2.000 Kc/nakup. Podklady davam
prodavaci stejne jako vy, a kazdy z nich pred ukoncenim nakupu peclive
zkontroluje (nekdy i tuzkou odskrta) polozky, aby na nekterou nezapomnel.
Zacina se mi zdat, ze chodim do jine prodejny GM, nez ostatni
diskutujici :-)).
--
Rt