novy podnet k valce (konfera x GME)

MK info@mcu.cz
Sobota Březen 12 14:54:47 CET 2005

> Zacina se mi zdat, ze chodim do jine prodejny GM, nez ostatni
> diskutujici :-)).

Ale houby chodis do stejne, vsechno je ale jako vzdy o lidech.
Proste vyskytuje se tam i jeden clovicek, kteremu se snazim vyhybat
jak cert krizi - ostatni jsou ochotni a v mezich moznosti schopni
pomoci s nahradami a hlavne moji deravou hlavou, kdy o neco jineho
si reknu a neco uplne jineho vlastne chci :-))))

Chran buch, ze by nemelo kolikrat GM maslo na hlave, ale na druhou stranu
z prazskych kvelbu funguje nejlepe - do GESu uz ani nechodim - to je proste
zbytecne mrhani casem. Do PS pouze obcas, kdyz GM sklame a o nicem
jinem proste nevim. (Tedy toto e poplatne jeste prosinci minuleho roku
od te doby jsem v zadnem kvelbu nebyl)

Ja jsem za GM rad, stalo se pravidlem, ze jsem tam vzdy v sobotu dopoledne
nakupoval veci na pristi tyden, ktere jsem nestihl (zapomenul) objednat.
Takle byla 90% jistota, ze tam tech par drobnosti sezenu.

Sakra to Vam opravdu nedochazi, ze problem neni primarne v GM, ale v osobe
jednoho prudice, ktery proste musi do vseho ryt a neskutecne rozestvavat.
Vse co je jen trochu vetsi a nechova se striktne podle jeho utopistickych
predstav
nema co na tomto svete pohledavat

Zda se ale, ze to jeho vecne stezovani leze na nervy jen mne :-(((

S pozdravem
MK