Re: výběr tavné pojistky

Vladimír Anděl vaelektronik@mirnet.cz
Úterý Červenec 5 19:34:18 CEST 2005

zalezi co to je za trafo (toroid, E-jadro). Toroid 200W nekdy pri zapnuti odpali trubickovou pojistku 6,3A (teda byla tam kapacita cca 20G/35V) a toroid 800W vyhazoval jistic 6A na stole i  jistic 16A na chodbe. S termistorem na primaru si to nechalo libit i trubickovku 10A. Pokud ma trafo tepelnou ochranu, staci pojistka proti zkratu cca na trojnasobek proudu trafa.

Andel
  ----- Original Message -----
  From: Ivo Neubauer
  To: HW-news
  Sent: Tuesday, July 05, 2005 3:50 PM
  Subject: výběr tavné pojistky

  zdravim panove

  Asi je to pr nekoho banalita. Mam nejake zarizeni, ktere je napajene ze sitoveho trafa. Na jeho primaru bych mel mit tavnou trubickovou pojistku. Zajima me vase prakticka zkusenost z vyberem pojistky. Zajima me jednoduse, kdyz znam maximalni efekt. proud na primaru trafa nebo max. stredni proud na sekundaru, jakou mam vybrat pojistku. Nejde mi tak ani o to aby pojistka vse zachranila, ale nechci tam davat bezduse jakoukoliv pojistku.

  PS.: kdyby mi treba nekdo mohl podat informace o charakteristikach pojistek a udajich co jsou uvedeny na pojistce bylo by to fajn

  dikes