Re: výběr tavné pojistky

Petr Stehlik petr.stehlik@atlas.cz
Úterý Červenec 5 19:51:59 CEST 2005

Tak 2x proud primarem pri plne zatizenem sekundar, vybrat nejblizsi z rady,
ale aby byla mensi nez proud
pri zkratu na sekundaru.
Pokud mate trafo od nejakeho konkretniho vyrobce tak by to mel vedet on,
a vetsinou to vyrobci i uvadeji na trfu, zkuste prozkoumat stitek.

----- Original Message -----
From: "Ivo Neubauer" <neubaui@centrum.cz>
To: "HW-news" <hw-list@list.hw.cz>
Sent: Tuesday, July 05, 2005 3:50 PM
Subject: výběr tavné pojistky

zdravim panove

Asi je to pr nekoho banalita. Mam nejake zarizeni, ktere je napajene ze
sitoveho trafa. Na jeho primaru bych mel mit tavnou trubickovou pojistku.
Zajima me vase prakticka zkusenost z vyberem pojistky. Zajima me jednoduse,
kdyz znam maximalni efekt. proud na primaru trafa nebo max. stredni proud na
sekundaru, jakou mam vybrat pojistku. Nejde mi tak ani o to aby pojistka vse
zachranila, ale nechci tam davat bezduse jakoukoliv pojistku.

PS.: kdyby mi treba nekdo mohl podat informace o charakteristikach pojistek
a udajich co jsou uvedeny na pojistce bylo by to fajn

dikes