výběr tavné pojistky

Ivo Neubauer neubaui@centrum.cz
Úterý Červenec 5 15:50:55 CEST 2005

zdravim panove

Asi je to pr nekoho banalita. Mam nejake zarizeni, ktere je napajene ze sitoveho trafa. Na jeho primaru bych mel mit tavnou trubickovou pojistku. Zajima me vase prakticka zkusenost z vyberem pojistky. Zajima me jednoduse, kdyz znam maximalni efekt. proud na primaru trafa nebo max. stredni proud na sekundaru, jakou mam vybrat pojistku. Nejde mi tak ani o to aby pojistka vse zachranila, ale nechci tam davat bezduse jakoukoliv pojistku.

PS.: kdyby mi treba nekdo mohl podat informace o charakteristikach pojistek a udajich co jsou uvedeny na pojistce bylo by to fajn

dikes