laser optika z tlaciarne AD8G vyhodi» ? či ???

Pavel pavel_t@centrum.cz
Neděle Leden 23 12:34:39 CET 2005

> prilbe pro virtualni realitu, kde je pred ocima LCD displej, pripojeny na
> kameru "venku", a oci jsou stinene proti paprsku zvenci - system v
> principu podobny svarecske helme. S dobrymi displeji by to mohlo byt i
> nahradit jednodusseji. Nezkousel jsem, s IR jsem si zatim moc nehral, ale
> teoreticky by to melo fungovat.

Ja cas od casu amatersky svarim el. obloukem, mam sice normalni tmavou
kuklu ale uz jsem mel tu cest varit i se samozatmavovaci (pri nejblizsi
prilezitosti si ji take poridim). Citlivost je nastavitelna. Na oblouk
reaguje perfektne, reaguje i na slunce, zkousel jsem i jak bude reagovat
na obycejnou zarovku a pri nejvyssi citlivosti v seru zareaguje pokud se
zarovkou rozsviti. IR jsem nezkousel. Spektrum svareciho oblouku neznam,
ale vzhledem k teplote a barve oblouku, tipuji ze tam i IR nebo neco
blizkeho bude. Jediny problem bych videl v tom, ze paprsek laseru je
soustredeny a snimac v kukle jej nemusi zaregistrovat protoze si to
namiri primi do oka a ne na snimac...

Pavel

Daląí informace o konferenci Hw-list