Tloustka dratu - 220V rozvod

Honza jan.kuba@seznam.cz
Středa Leden 19 20:05:21 CET 2005

Patrik Augustin - REPAIR.CZ napsal(a):

>Podle me Vam nikdo nemuze udelat revizi pokud mu nedolozite ze to
>instalovala osoba ktera na to ma opravneni.

Je tak na okraj, myslite, ze clovek, ktery nema 50/78 by to neudelal dobre??
Zrovna tak to muze montovat nekdo s opravnenim a spatne! Jen chci rict,
ze kdyz prijde revizak po cloveku, ktery ma opravneni, musi tu revizi
udelat stejne tak (co do rozsahu a kvality)
jako kdyby to delal po nekom kdo opravneni nema. To jestli zevizi udela
( a napise) nezalezi na tom, kdo to delal, ale jak to udelal ne??
Neco jineho je, pokud revizak prijde po nekom , koho dobre zna a komu
veri (nekdo kdo to opravdu zna a dela to dobre) pak to treba napise i v
hospode ale je to stale na jeho triko. V kazdem pripade by ale podle
vsech pravidel mel revizni technik udelat opet kontrolu v takovem
rozsahu, jako by ji delal po neznamem panu XY....

To ze plyn muze pripojit jen nekdo se stemplem, je vec predpisu. Az bude
predpis na to, ze elekroinstalaci ve svem vlastnim dome mi musi udelat
nekdo s opravnenim (vyhl. 50/78) tak prosim, pak to tak beru. Ale o
nicem takovem opravdu nevim. Nebo mi neco uniklo?

Pozn. Sam mam par.7  teto vyhlasky ale z duvodu, abych mohl na zarizeni
(treba pod napetim) delat pro firmu, ktera me zamestnava. Tady treba
smysl te vyhlasky vidim jasny! Pokud mi to " klepne" a dejme tomu
natahnu backory, nebo mi to popali ci jiny uraz  -  firma  je kryta tim,
ze me nechala proskolit a tudiz odpovedny za sve zraneni (nebo i  jinych
osob, pokud se nekdo nachomýtne) jsem pouze ja sam, pte jsem se nechoval
tak , jak jsem byl podle one vyhlasky proskolen.

Tak to vidim ja...