Tloustka dratu - 220V rozvod

Patrik Augustin - REPAIR.CZ repair@repair.cz
Středa Leden 19 18:30:22 CET 2005

Urcite sem Vas nechtel urazit ale proste me neda nereagovat na takovyto
prispevek.Ja vim ze to neni slozite.Ale pokud to teda bude delat kazdej
tak nevim na co musim kazde 3 roky na prezkouseni.Zadarmo to urcite
neni, ale je to investice do vzdelani kterym se z casti zivim.
Predevsim jde asi o bezpecnost.
Podle me Vam nikdo nemuze udelat revizi pokud mu nedolozite ze to
instalovala osoba ktera na to ma opravneni.
Pokud takovou revizi nekdo podepise tak to je ten pripad kdy se pisou
revize od stolu at v hospode nebo v kancelari.
Nebo mi chcete rict ze kdyz si koupite plynovy sporak tak ze si ho
pripojite sam a nic se nedeje?
Tohle sem delal pro znameho.Plotynky plynove trouba elektricka.Troubu
sem mu pripojil i kdyz podle vseobecneho nazoru by to zvladl taky ale na
plynovou pripojku musel prijit clovek ktery na to ma opravneni a taky se
pod to musel podepsat a az po jeho podpisu mu teprve potvrdily zarucak
ze bylo vse spravne nainstalovano.Tak proc by to nemelo byt i u
elektriky.Pokud koupite pracku a pripojite ji v koupelne jiz do
instalovane zasuvky tak je to vec jina.Ale pokud chcete tu zasuvku
zbudovat asi by bylo lepsi obratit se na nekoho kdo to dela.Problem je
taky to ze ne vsichni kdo to delaji sve praci rozumi a znam i takove od
kterych bych si nenechal vymenit ani zarovku v lustru.Ale to uz je jina
kapitola.

Michal HW píše v St 19. 01. 2005 v 17:44 +0100:
> Vsak jsem taky netvrdil ze tomu rozumim proto se ptam.
> Hrubou predstavu o elektroinstalaci mam.
> S revizi pocitam - pro pripad ulomeneho dratu behem vymeny jisticu.
> Na tema odborniku bych pomlcel, uz se tu mnohokrat lanarilo na toto tema.
> Michal

Patrik Augustin - REPAIR.CZ
Dolní 3
591 01 Žďár nad Sázavou
Tel/Fax:+420 566 650734
Mobil:+420 608 383 845
http://www.repair.cz      Hlavní informace
http://obchod.repair.cz   Prodej komponent
E-Mail:augustin@repair.cz
ICQ:30909982
Opravy Monitorů,Tiskáren,PC na součástkové úrovni

Tento mail neobsahuje viry byl zaslan z MDK Linuxu