Tloustka dratu - 220V rozvod

Ales Donda ales_donda@adsoft.cz
Středa Leden 19 22:14:05 CET 2005

To neni tak docela pravda, zalezi na revizakovi, ale ja kdyz prijdu uz k
hotovemu, tak bych vam napsal jenom to co jsem byl schopen zjistit. Tzn.
Izolacni stav, poruchove smycky a par dalsich drobnosti. Pokud je ale kabel
veden ve spatnych mistech tak snadne zjisti nejde, takze do zpravy pak
obvykle pisu, ze za ulozeni ruci ta a ta osoba a je provedeno ulozeni dle
montazniho deniku danou osobou vypracovanym.
Takze v pripade prusvihu se spatne vedenym kabelem ruci ten, kdo to delal. A
vzhledem k tomu, ze vy jste osoba bez opravneni, tak tu revizi pak muzete
vzit a hodit do kose.

Leda byste nasel revizaka, ktery se vam upise k tomu co nevidel a ani nebyl
schopen zmerit, ze je vporadku a odpovednost tim vzal na sebe.