Zkritizujte mi napad na kratkovlnny prijimac

Marek Peca marek@tynska.cuni.cz
Čtvrtek Duben 7 14:32:36 CEST 2005

> Uz to napsali i jini, nelinerni prvek je ten diodovy smesovac.
> Silnych signalu je pozehnane, SV vysilace, CB za rohem, amateri za
> rohem...

Abych se priznal, nepocital jsem s tim, ze je ten diodovy smesovac
tak nelinearni pro oba vstupni signaly, tj. i pro ten, ktery je
diodami prepinan. Hm, skoda. A co ty CMOS prepinace? Jsou na tom
lip/hur?

> Reseni je rozdelit vstupni pasmo na vice podpasem, maximalne po oktave
> (aby se potlacila 2. harmonicka)- (2-4, 4-8, 8-15, 15-30).

Presne tomu jsem se chtel vyhnout. I kdyz takto na 4 pasma by to
jeste slo. Potom bych mohl smesovat rovnou na tu kvadraturu. Ovsem co
dole na SV (DV)?

Poradite mi, cim ty filtry elektronicky prepinat? O existenci rele
rekneme ze vim :-).

> Mel jsem natazenou antenu na 160m LW nevhodnym smerem a na 639hKz
> v Praze jsem tim rozsvitil zarovku.

Fiha!
Ta musela hezky pomrkavat pri casovem znameni...

S diky a pozdravem Marek P.