Zkritizujte mi napad na kratkovlnny prijimac

Tomáš Hamouz hamouz@alsoft.cz
Čtvrtek Duben 7 14:22:27 CEST 2005

ant--->>LC propust--->diodovy smesovac--->mf s keram.filtrem--->

MP> tak se mi zda, ze nemam pred mf zadny prvek, na kterem by mohla
MP> nastat intermodulace. Pokud dobre pocitam, tak na smesovaci dostanu
MP> nasobky vstupniho signalu (celeho pasma) s lichymi harmonickymi VFO
MP> (PLL). Produkty vyssich harm. PLL by mela pozrat mf.

Uz to napsali i jini, nelinerni prvek je ten diodovy smesovac.
Silnych signalu je pozehnane, SV vysilace, CB za rohem, amateri za
rohem...

Reseni je rozdelit vstupni pasmo na vice podpasem, maximalne po oktave
(aby se potlacila 2. harmonicka)- (2-4, 4-8, 8-15, 15-30).

Mel jsem natazenou antenu na 160m LW nevhodnym smerem a na 639hKz
v Praze jsem tim rozsvitil zarovku.

Tomas