??? free sample od ATMELU ???

J.R. siliconbrain@siliconbrain.biz
Pondělí Říjen 4 11:04:03 CEST 2004

No, hlavne preci existuji i zasilkove sluzby typu RS Components, Farnell, Sc
huricht a mnohe dalsi, u kterych se da koupit i jeden kus docela rychle. A p
ro vyvoj a firemni bastleni snad cena nekolika stokorun neni tak strasna.
Mne zarazi, ze nikoho nenapada, ze s takovym free samplem ma kdosi anonymni
jakesi starosti, treba jen ho vyskladnit, zalepit do obalky, napsat pruvodni
papiry a odeslat. A pokud to musi delat 10x denne a vysledkem je premisteni
vzorku z jeho skladu do cizi zasuvky, pak je takova prace nanic.
--
Rt