??? free sample od ATMELU ???

Kotlaba Jaroslav Ing. kotlaba@zpa-pecky.cz
Pondělí Říjen 4 12:01:30 CEST 2004

Ja bych to nebral tak tragicky.
Kdyz se treba podivame na nejakou vystavu, kolik tam rozdaji tasek, tuzek a
papirovych prospektu lidem, co to pak nekde vyhodi (a je to zahrnuto do
nakladu na reklamu), tak pokud by misto toho rozdavali soucastky (s tim, ze
dokumentaci si zajemce stahne z jejich stranek), tak by to brali asi ti, co
maji zajem a navic takovy brouk vetsinou stoji mene nez barevny prospekt.