??? free sample od ATMELU ???

Kotlaba Jaroslav Ing. kotlaba@zpa-pecky.cz
Pondělí Říjen 4 10:39:36 CEST 2004

Rekneme, ze jsem bastlir, vim, ze soucastku nikdy nebudu kupovat ve velkem,
jem si s ni chci pohrat a pripadne odlozit do supliku.
Nebo chci udelat nejaky pripravek pro vyrobu a ten take urcite nebudu
vyrabet ve velkem.
Pokud bude k mani za rozumnou cenu, tak si ji koupim.
Ale ted je v mode nebavit se se zajemcem o jeden kus - maximalne cestou
bezplatnych vzorku.
Takhle jsem kdysi dopadl u Spezial Electronic, kdyz jsem projevil prani
koupit si par kousku AD a DA prevodniku MAXIM.
Bylo mi receno, ze pro firmu to neni zajimave, ale mohou mi vzorky zaslat
bezplatne (jeste je mam v supliku).

A jsme tam, kde jsme byli.