RS-485 do hvezdice

Jan Matejka matejka@cat.cz
Pondělí Květen 24 19:30:27 CEST 2004

> Ted si dovolim trochu oponovat - Matně si vzpomínám na jednu
> instalaci, kde byl ve stredu master
> a na trech cca 150m ramenech vzdy po dvou slejvech. Posledni
> slejvove meli terminatory cca 0.5-1K. Dokud se nezatlumil i
> master 120R, tak se dely neskutecne veci - po zatlumeni se to
> cele umravnilo.

Jen jsem si vzpomel jak se dela impedancne prizpusobene rozboceni
televizního rozvodu. Tam se v pripade potreby rozdvojeni zarazuji
seriove odpory do vsech strednich vodicu koaxialu.
Na RS485 by to byly odpory do A i B vodicu v miste spojeni vetvi.
Pro rozdeleni do peti vetvi mam vsak obavy, ze utlum bude neprijatelny,
mozna trochu mene zatlumit vzdalene konce?

Jan Matejka