OT: Co by neměli Linuxáci říkat při vstupním pohovoru...

Aigor aigor@okubk.cz
Úterý Květen 11 11:26:53 CEST 2004

Jo tak tohle mi chvili vypravej :LOL: !
Tuhle OT debatu uz chvili sleduju, ale nedalo me to. Az nekdo najdete
kde se daji "reklamovat" widle kvuli neochote akceptovat licencni
ujednani s vracenim penez, tak jsem milionar ;-). V praci mame plnej
sklep nerozbalenejch Win s licencema, protoze je jinkdy nikdo nepouzil
(a uz nepouzije) :-D