RE: OT: Co by neměli Linuxáci říkat při vstupním pohovoru...

Lubor Otta butan@geoinvest.cz
Úterý Květen 11 11:04:58 CEST 2004

A mně zase kamarád vyprávěl, že přinesl domů notebook  s widlemi, seznámil se s licenční smlouvou,
kontaktoval nejbližššího zástupce MS že jí nemůže akceptovat, a prý dostal peníze zpět.
Lubor