OT: Co by neměli Linuxáci říkat při vstupním pohovoru...

Bolek bolek-kral@eri.cz
Úterý Květen 11 11:47:16 CEST 2004

Mimochodem jsem mel dost dlouhou a drahou (1500Kc/hodinu) debatu s
pravnikem na tema ajk napsat licenci smlouvu tak, abych se zrekl
odpovednosti stejne jako MS. Zaver je, ze to podle Ceskeho pravniho radu
nejde a to dokonce ani v pripade vztahu dle Obchodniho zakoniku. Cili
teoreticky vzato muzete MS zalovat o nahradu skody, kterou vam jejich
soft zpusobil a pokud to prokazete, tak muzete vyhrar.