Procesory reci - mluvici aplikace

Jiri Splichal splichal

From: Jaroslav Lukesh <lukesh@k-net.cz>
To: <hw-news@list.gin.cz>
Sent: Friday, November 15, 2002 11:26 AM
Subject: Re: Procesory reci - mluvici aplikace

> vyuziti,v
>
> Ten link co jsem sem posilal jste videl?
>
> Pod ODSEM existoval programek MLUV.EXE, velky asi 18k, co umel docela
> perfektne cesky mluvit, slo si zvolit rezim i rychlost. Mozna bych ho
nekde
> vyhrabal, ale mam nejakou podivnou (=nekym upravenou) verzi. Chcete si ho
> disassmeblovat? Myslim si, ze by z toho mlhlo vzniknout tak 10kB ve
> strojaku, mozna i min.
>
> JL.

Ano ,dekuji - ten link jsem zkousel a stahl se mi soubor,ktery mi nesel
otevrit :-(  tak jsem jeste prohlizel ty stranky,ale opet jsem nemel vsude
pristup.Protoze to byl docela velky web,tak ho musim jeste doprohlizet...
Jinak velice zajimava aplikace je na MCU serveru  - ale protoze je na Atmela
,tak ji budu muset take jeste prostudovat - prece jen (jak jsem psal) jsem
zacatecnik...a to jeste s PIC..a ted pres den jsem to moc nestudoval..
Ten programek MLUV.ex take nekde mam.Ale zatim by jsem to zkusil s tou
aplikaci pro PIC ,jak o ni psal pan Bezstarosti.
Na necem co uz fungovalo bude asi nejjednodussi zacit....
Ale pak urcite zkusim i dalsi... ;-)

Dekuji vsem

Jirka

---