Procesory reci - mluvici aplikace

Martin Petr g.service
Středa Březen 17 14:24:16 CET 2004

Dalsi vec je jestli to ten lak ta hlava protahne tryskama. Myslim si ze se ten lak rozpije na medi
nebo zaschne hned na hlave (podle rychlosti schnuti a hustoty).My neco podobneho mame na tiskarne ,tvrdi se to
UV zarenim ,ma to jenom jednu chybu, dost to drzi.
	Tomas Svoboda

-----Original Message-----
From: Ond?ej Jakub??k [mailto:ojakubcik@seznam.cz]
Sent: Friday, November 15, 2002 12:08 PM
To: hw-news@list.gin.cz
Subject: Leptuvzdorny lak - p. Cihelnik

Dobry den,
chtel bych se zeptat, zda neznate nejaky "recept" na
leptuvzdorny lak, ktery by odolal znamym leptadlum
(FeCl3, H2O2+HCl, ...) a byl:
a) rozpustny ve vode (!!!)
b) po vyleptani dobre smytelny
c) pri teplote okolo 300 deg. C by mel tvorit bublinky

Mam ted totiz jednu prazdnou cartridge, 1mm cuprextit
a inkoustovku a chtel bych zkusit tisknout plosnaky
na tiskarne a pripadne (pokud by to neslo), bych
chtel mit nejaky slusny leptuvzdorny lak, ktery by mi nelikvidoval
perka.

S pozdravem
Ondrej Jakubcik
ojakubcik@seznam.cz

P.S.: Napadl mne treba nejaky polymer. Napriklad polyanilin
se necha pouzit take jako nepajiva maska, ale mo naneseni
se uz neda smyt.

Reklama:
Nenechte si ujit novy film Woodyho Allena "Hollywood Ending" - blaznivou
komedii o tom, jak se ve tme strefit do cerneho. V kinech od 3.9.2002.
Sledujte http://www.hce.cz