Procesory reci - mluvici aplikace

Jan Skalický skalda.hw-news
Středa Březen 17 14:24:16 CET 2004

Nekam jsem zasantrocil chytrou knizecku, tak ti zkusim pomoct z hlavy:
>        org 0
>        jmp init

>       org 022h
>       reti

>       org 023h
>       jmp ser
Tady se mi moc nezdaji ty adresy, jsou nejake divne (urcite jsou od
sebe vzdaleny 8 bytu a to tyhle ne)

>              org 030h
> init:        mov scon,#050h
>               mov tmod,#020h
>               mov sp,#50
>               mov th1,#0F4h
>               mov pcon,#080h
>               setb tr1
>               mov ie,#090h
Tohle nejsem schopen z hlavy posoudit, jestli je ta konfigurace
spravne

> zn:         mov dptr,#tab
> zn1:       clr a
>               movc a,@a+dptr
>               jz zn
Tady cekas na nulu, ale tu nikdy nemuzes dostat, protoze ti ten
retezec nekonci nulou (prazdna pamet = 0xFF)

>               mov sbuf,a
>               inc dptr
>               jmp zn1

> ser:       clr ti
>               reti
No nevim, ale tady bych spis odeslal ten znak nez jen rusil priznak.
Proste bych ten horejsek (nacteni znaku a presunuti do SBufu) udelal v
preruseni. Takhle ti bezi program, ty dost rychle prepisujes data v
SBufu a jednou za cas ti prijde preruseni od serioveho kanalu, ktere
hned vymazes a skaces zpet.

> tab:       db            'AHOJ TOTO JE TEST VYSILANI SERIOVYM KANALEM'

Tady chybi jiz zminena 0

Miloslav Kazda
                                   mailto:miloslav.kazda@volny.cz
                                   http://milosh.zde.cz