Budoucnost

AURO auro
Středa Březen 17 14:33:43 CET 2004

Jestli to p?jde takto d?l, bude vysko?kol?k? tolik, ?e se budou moci p?chat
okolo hnoje, aby nepadal. To sam? se stalo s absolventy USO s st?tn?
maturitou. St?tn? maturity se zru?ily a maturitn? ot?zky se p?izp?sobuj?
?rovni absolvent? t? kter? ?koly. Dnes m? maturitu ka?d?, kdo um? napo??tat
do 5ti. Konkr?tn? p??pad m?ho kamar?da - u?il na soukrom? st?edn? ?kole. Po
p?semce nasekal p?tky, proto?e studenti nem?li ??dn? znalosti. Na?e? jej pan
?editel vyrazil, proto?e neprojevil ?ctu ke student?m (zapomn?l jsem dodat,
?e na to priv?tn? u?ili?t? ?erstv? nastoupil z gymn?zia /pochopiteln? jako
pedagog - je mu 49let).

za ?padek ?rovn? ?kolstv? m??ou dementn? politi?t? k?d?i se svou klakou, ale
na druhou stranu nezapome?me, kdo je volil (j? ne, nem?l jsem si koho
vybrat)

Jakub ?er?ch p??e: