Budoucnost

hwkonfera hwkonfera
Středa Březen 17 14:32:47 CET 2004

>  Len by som rad upozornil na trend, ktory je napriklad
> v Rakusku, ale aj v Nemecku bezny: zamestnavatelia
> velmi neradi zamestnavaju ludi, ktori su "prevzdelani".
> To znamena ludi, ktori maju prilis vysoke vzdelanie.
> Maju jednoducho strach, ze ich zamestnanec by mohol mat
> vysoke naroky. Stretol som sa s tym uz niekolkokrat a
> uz svoje vzdelanie neuvadzam. Ine by bolo, ak by si
> dotytcny chcel otvorit nejaku samostatnu zivnost.
>  V civilizovanych krajinach - pokial sa chce clovek
> zamestnat - je uvadzanie vzdelania skor
> kontraproduktivne.

otazka je, zda dotycny nema jen kus papiru. Kdyby VS byla co k cemu, vetsina
absolventu by bal schopna samostatne podnikat ... ted je to bohuzel tak, jak
lici (a velmi s nim souhlasim) pan Kavan, ze schopni nekdy znechucene
odchazi a zustavaji ve vetsine sberaci titulu a diplomu a tti maji
samozrejme velmi vysoke naroky, jak jinak ? :)) - koneckoncu: to je
pozustatek germanizace v cechach, to lpeni na titulech. Je to hnus.

> b w d, uz jedenast rokov v sluzbach zahnivajucich
> kapitalistov

:))) ...
jo kapitalizmus zahnivajici, kapitalizmus parazitujici .. kdo si jeste
vzpomene ? :)))

Hezky den,
Simon Cihelnik