Budoucnost

STRAKA, Matus magpie
Středa Březen 17 14:26:30 CET 2004

Moj pohlad:
(cerstvo skonceny inzinier).

Pokial na to mas (chut, cas a financie), nevahaj. Odist sa da vzdy, ta
financna strata (pokial nie si extra sikovny obchodnik) pocas par rokov nie
je velka. Privyrobit sa da vzdy, zavisi na Tebe, tvojich moznostiach.

1) VS je o zivotnom postoji - o sposobe ako na problemy nahladiat a ako ich
riesit.
2) Spoluziaci a kontakty su ok - zavisi vsak na tom ci byvas na intraku
alebo nie :-)
3) Su rozne VS, niektore sa daju odflaknut (v Bratislave ekonomia,
management), niektore nie (FEI). Kombinacia FEI a robota je dost kruta,
ziadne dovolenky, ziaden volny cas, mozes prist o priatelku :-)
4) Co sa tyka naucenia novych veci - zavisi od kazdeho, nakolko ma zaujem o
danu problematiku a nakolko sa chce nieco naucit SAM - ziaden docent mu do
hlavy nic nenapcha. Faktom je, ze zaber je dost siroky a v zamestnani by som
sa k niektorym veciam nikdy nedostal.
5) Pre cast ludi je zaujimavy aj kontakt s akademickou a vedeckou podou -
nove podnety, neprebadane veci a pod.
6) IMHO si myslim, ze VS vzdelanie je v sucastnosti pre trochu ambiciozneho
cloveka nevyhnutnostou.
7) Dalsie vzdelavanie (PhD) - pre mna je to otazka zaujmu, penazi a
skolitela. Zaujem by som mal, zvysok je otaznejsi. Takze hladam.

Mt