Mirny OT: Impulzy na paralelnim portu - linux

Jakub Šerých serych
Středa Březen 17 14:31:41 CET 2004

A mohl bych Vas poprosit o ten bashovy script a lehky popis toho, co za retezce Vam leze na ten seriak? Linux umim uzivatelsky, trochu co se tyka administrovani site, ale programovani (a  ani nejakemu vetsimu scriptovani) pod nim jsem se zatim nevenoval.

					Diky

						Jakub Serych